Salsa de la Mata! - The Ustream Show

Which kind of Salsa would you prefer to listen in "Salsa De La Mata!"

• Total voters
    66
Hey, Gente!...

a new edition of Octava94's "Salsa De La Mata" show (Classic Salsa, New Salsa & Tropical Music) will start tonight at 7pm Atlantic Time (7pm Eastern Time, 6pm Central Time, 4pm Pacific Time) at my blog elrincondelabayarde.blogspot.com or directly on ustream.tv/channel/octava-94---santa-juanita---dj-javier (you can also watch recent shows on both sites anytime!)

a peek of tonight's show:... Manny Oquendo y su Conjunto Libre, Celia Cruz & Sonora Matancera, Ismael Rivera & Rafael Cortijo, Poncho Sánchez, Ray Barretto (a unreleased latin jazz track from his "Indestructible" Album), Lalo Rodriguez... Classics from Eddie Palmieri & Ismael "Pat" Quintana, Bobby Valentín & Marvin Santiago... live recordings from Cano Estremera, Fania All Stars & Pete "El Conde"... recent Salsa releases from Eddie Montalvo & Rubén Blades "El Hijo De Ricachón" (composed by Catalino "Tite" Curet Alonso), Cano Estremera (with the new hit, "La Profecía"), Julito Alvarado y su Del Sur Al Norte, Sonora Ponceña...

All this, the weekly bolerazo and much, much more tonight!...

Also available locally in Santa Juanita, Bayamón, Puerto Rico tuning Octava94 (94.3FM).
8)

Attachments

• z93A.jpg
    z93A.jpg
    20.8 KB · Views: 2
  • WillieRosarioOrq02.jpg
    WillieRosarioOrq02.jpg
    25.3 KB · Views: 1
  • WillieColonWanted.jpg
    WillieColonWanted.jpg
    18.8 KB · Views: 1
  • VanVan02.jpg
    VanVan02.jpg
    19.9 KB · Views: 1
  • TiteCuret08.jpg
    TiteCuret08.jpg
    9.7 KB · Views: 2
Will tune in tonight to relieve some stress. ;-)

Thanks DJ Freddy and Caobo!...

Number of listeners in the recorded version are great, but when they are live the experience is much much better.

if you wish, join the chat room and ask for your Salsa favorites... we will try to play it live ASAP...

thanks again!...

Salsa De La Mata! - Mar 21, 2012 - DJ Javier

Octava 94.3FM Santa Juanita, Bayamón, Puerto Rico
Octava 94 - Salsa De La Mata - DJ Javier
March 21, 2012 - 7:00-10:00pm Atlantic Time

Pueden ver este show grabado en su totalidad y en cualquier momento en el siguiente enlace:
You can watch the full recorded show anytime in the following UStream link:
www.ustream.tv/recorded/21268572

En estas semanas: Nacimientos de Larry Harlow [Mar. 20], Oscar Hernández [Mar. 22], Fania Records [Mar. 23] y Johnny Pacheco [Mar. 25], y Los Decesos de Israel "Cachao" López [Mar. 22] y Manny Oquendo [Mar. 25]
(Fuente: BuscaSalsa.com)

1- Yo Prometo - Orquesta Mulenze de Edwin Morales - 1981 - Creciendo (Proyecciones DC)
2- Feliz Encuentro - Celia Cruz con la Sonora Matancera - 1982 - Música Latina
3- Tumba Yaya - Sonora Ponceña - 2010
4- Fuerza E' Cara - Ismael Rivera & Rafael Cortijo - 1966
5- Cuídate Compay - Poncho Sánchez - 1988 - La Familia (Concord / Picante)
6- La Profecía - Cano Estremera - 2012 - *Salsa New Release*
7- Sonero Del Pueblo Mega-Mix - DJ Creme Mix - Exitos de Marvin Santiago - 2004 - Exitos Eternos (Universal) [Auditorio Azul, Fuego A La Jicotea & Vasos De Colores]
8- Mi Sonsito - Eddie Palmieri cantando Ismael "Pat" Quintana - 1965 - Tico
9- Jazz Guajira - Ray Barretto y su Orquesta - 1973 - Unreleased track from the "Indestructible" Album.
10- Catalina La O - Pete "El Conde" Rodriguez & Fania All Stars - En Vivo, Estadio Hiram Bithorn, San Juan, Puerto Rico - 2000
11- Lo Atará La Araché - Ricardo Ray & Bobby Cruz - 1968 - Jala Jala y Boogaloo (Alegre)
12-Te Están Buscando - Willie Colón & Rubén Blades - 1981
13- El Baile Nuevo - Charlie Palmieri y su Charanga Duboney - 1961 - Pachanga At Caravana Club (Alegre)
14- Que Bueno Está El Ambiente - Johnny Pacheco y su Charanga - 1963 - Vol. 2 (Alegre)
15- El Caballo Pelotero [Bobby Capó - Versión Original] - El Gran Combo De Puerto Rico cantando Pellín Rodriguez - 1965
16- Tu No Sabes Querer - Lalo Rodriguez - 1980 - Tierrazo Records (Fran Ferrer)
17- El Hijo Del Ricachón [Catalino "Tite" Curet Alonso] - Eddie Montalvo y su Orquesta cantando Rubén Blades - 2012 - *Salsa New Release*
18- Por Eso Yo Canto Salsa - Fania All Stars - 1984 - Lo Que Pide La Gente (Fania)
19- Little Sunflower - Manny Oquendo y su Conjunto Libre - 1983 - Montuno 522
20- Canta Mi Gallo - Cano Estremera - En Vivo, Salón San Juan Chateau
21- La Resbalosa (Claudio Ferrer) - Ray Barretto y su Orquesta - 1987 - Aqui Se Puede (Fania)
22- Desengaño #1 [Medley Boleros] - Corporación Latina - 1974 - *El Bolerazo De La Semana*
23- Ligia Elena - Rubén Blades & Son Del Solar - En Vivo - Choliseo de Puerto Rico - 2010
24- Hay Craneo - Bobby Valentín y su Orquesta cantando Marvin Santiago - 1974 - (Fania)
25- Palo De Caña Brava - Mario Ortiz y su Salsemble cantando Gilberto Santa Rosa - 1977 - Borinquen Flame (Borinquen)
26- Celoso - Julio Castro y su Orquesta La Masacre - 1980 - Mamey (Fania)
27- Anoche Aprendí - Orquesta Mulenze de Edwin Morales - 1981 - Creciendo (Proyecciones DC)

BONOS sólo para aquellos que sintonizaron en vivo!:
BONUSES only for those who tuned live!:
28- Boricuas Unidos - Julito Alvarado y su Del Sur Al Norte - 2011 - *Salsa New Release*
29- Eso Conmigo No Vá - Carlos Suarez y su Sambarengue cantando Mon Rivera

De necesitar información adicional de alguna canción o canciones en específico, favor de escribir a mi dirección electrónica ([email protected]). If you need more information about any of these songs, please email me ([email protected]).

Hey, Salsero!...

a new edition of Octava94's "Salsa De La Mata" show (Classic Salsa, New Salsa & Tropical Music) will start tonight at 7pm Atlantic Time (7pm Eastern Time, 6pm Central Time, 4pm Pacific Time) at my blog elrincondelabayarde.blogspot.com or directly on ustream.tv/channel/octava-94---santa-juanita---dj-javier (you can also watch recent shows on both sites anytime!)

a peek of tonight's show:... Willie Colón & Héctor Lavoe, Ángel Canales, Tommy Olivencia & Chamaco Ramirez, Alex D'Castro, Justo Betancourt, Conjunto Chaney & Miguel "Meñique" Barcasnegras, Sonora Ponceña, Eddie Palmieri & Rafael De Jesús... Classics from Israel "Cachao" Lopez, Felipe Pirela, Los Guaracheros Del Oriente... live recordings from Luisito Carrión, El Gran Combo De Puerto Rico... recent Salsa releases from Junior González' 40 Aniversario Album and DJ Freddy's Salsa Mixes Session 1 - "The Abayarde Mix"...

Also available locally in Santa Juanita, Bayamón, Puerto Rico tuning Octava94 (94.3FM).
:cool:

Attachments

• ChamacoRamirez.jpg
    ChamacoRamirez.jpg
    17.5 KB · Views: 3
  • AlexD'CastroSolo.jpg
    AlexD'CastroSolo.jpg
    69.4 KB · Views: 3
  • JuniorGonzalez40Aniv.jpg
    JuniorGonzalez40Aniv.jpg
    62.6 KB · Views: 2
  • JustoBetancourt08.jpg
    JustoBetancourt08.jpg
    36 KB · Views: 3
  • EddiePalmieriEpic1978.jpg
    EddiePalmieriEpic1978.jpg
    90.8 KB · Views: 2

March 28, 2012 - 7:00-10:00pm Atlantic Time

Pueden ver este show grabado en su totalidad y en cualquier momento en el siguiente enlace:

www.ustream.tv/recorded/21430236

En estas semanas: Nacimientos de Fania Records [Mar. 23], Johnny Pacheco [Mar. 25], Chappotín [Mar. 31] y Los Decesos de Israel "Cachao" López [Mar. 22], Manny Oquendo [Mar. 25] y Chamaco Ramirez [Mar. 27]… (Fuente: BuscaSalsa.com)

1- Perico Macoña [Si Pa' Eso Fumas] - Ángel Canales y su Orquesta - 1975 (Alegre)
2- El #100 - Tito Puente y Cantantes Invitados - 1991 (RMM)
3- 40 Aniversario - Junior González y su Orquesta - *Salsa New Release*
4- Ghana'e - Willie Colón & Héctor Lavoe - 1971 (La Gran Fuga - Fania)
5- Colombia Te Canto - Eddie Palmieri cantando Rafael De Jesús -
Duelo de Pianos entre Charlie & Eddie Palmieri -
1978 (Lucumi, Macumba, Voodoo - Epic)
6- Feliz y Dichoso - Tito Allen - 1976 (Alegre)
7- Fuego Al Cubo - Marvin Santiago y su Orquesta - 1981 - Adentro (TH)
8- Todo Ha Cambiado - Mickey Cora y su Orquesta Cábala - 1979 (Vaya)
9- Ramona - Sonora Ponceña - 1981 (Inca)
10- Claro Oscuro - Rubén Blades con Seis Del Solar - 1987 (Elektra)
11- Agúzate - Alex D'Castro - 1993 - Tributo A Los Soneros (Sony)
12- Guaguancó Del Gran Combo - El Gran Combo De Puerto Rico - En Vivo, Connecticut - 2003
13- Yo No Quiero Piedras En Mi Camino - Celia Cruz - 1992 (Vaya)
14- Salsa Mixes Session 1 - The Abayarde Mix - DJ Freddy - DanceAllNightDJs.com -
*Salsa New Release* - [Sonora Ponceña, Tito Nieves, Isaac Delgado & Víctor Manuelle]
15- Todo - La Lupe & Tito Puente - 1965 (Tico)
16- El Poeta Lloró - Louie Ramirez & Camilo "Azuquita" - 1978 (Cotique)
17- El Lema Del Guaguancó - Justo Betancourt y su Orquesta - 1998 ("Mató" Album)
18- El Adios - Orquesta Zodiac - (Horóscopo/Borinquen)
19- Parece Mentira [Pedro Flores] - Roberto Roena y su Apollo Sound - 1974
20- Trucutú - Tommy Olivencia y su Orquesta cantando Chamaco Ramirez - 1965
21- Si Estás Herido [Catalino "Tite" Curet Alonso] - Tommy Olivencia y su Orquesta cantando Chamaco Ramirez - 1975
22- Voy Pa' Encima - Luisito Carrión - En Vivo, Concierto Homenaje a Frankie Ruiz, Tenerife, Islas Canarias - Sept. 20, 2003
23- Compay Gato - Los Guaracheros del Oriente con el Tumbao de Johnny Pacheco - 1985 (Caimán)
24- Meneíto Men - El Gran Combo De Puerto Rico - 1965 (El Caballo Pelotero)
25- María - Contrabando - Salsa Editor's Choice Volumen 2 - 2010
26- Dime Si Te Gusta - Tito Allen - 1980 (A Los Muchachos - Alegre)
27- Perla Querida - Nicolás Vivas y su Conjunto Chaney cantando Miguel "Meñique" Barcasnegras - 1983
28- Lo Siento Por Ti - Felipe Pirela - *El Bolerazo de la Semana*

29- Luz Negra - Sonora Ponceña - En Vivo, Día Nacional De La Salsa 2009
30- Panteon De Amor - Orquesta Zodiac - 1974 (Horóscopo/Borinquen)
31- Descarga A - Israel "Cachao" Lopez - 1995 - Master Sessions 2

De necesitar información adicional de alguna canción o canciones en específico, favor de escribir a mi dirección electrónica ([email protected]). If you need more information about any of these songs, please email me ([email protected]).

Hey, Salsero!...

a peek of tonight's show:... Raphy Leavitt y la Selecta, Orquesta La Solución, Tito Rojas & El Conjunto Borincano, Conjunto Clásico & Johnny Rivera, Justo Betancourt, Orquesta La Terrífica & Tito Gómez, Larry Harlow & Ismael Miranda, Conjunto Canayón... Classics from Xavier Cugat, Eddie Palmieri & Cheo Feliciano, Tico-Alegre All Stars... live recordings from Rafy Santana y su Orquesta Homenaje, Moncho Rivera & Mario Hernández, Tommy Olivencia con Paquito Guzmán & Simón Pérez, Cano Estremera... recent Salsa releases from Jesús Cepeda y su Grupo ABC, Carlos Cascante y su Tumbao, Junior González, ...

Attachments

• ChamacoRamirez&Gilbertito.jpg
    ChamacoRamirez&Gilbertito.jpg
    36.1 KB · Views: 3
  • TommyOlivenciaLaloSimon.jpg
    TommyOlivenciaLaloSimon.jpg
    30 KB · Views: 3
  • JesusCepedaABC2011.jpg
    JesusCepedaABC2011.jpg
    46.8 KB · Views: 3
  • TitoGomez2001A.jpg
    TitoGomez2001A.jpg
    41.1 KB · Views: 3
  • JoeCuba.jpg
    JoeCuba.jpg
    21.8 KB · Views: 3
Salsa De La Mata! - Abr 4, 2012 - DJ Javier

April 4, 2012 - 7:00-10:00pm Atlantic Time

www.ustream.tv/recorded/21598144

En estas semanas: Nacimientos de Mongo Santamaría [Abril 7], Tito Gomez [Abril 9] & Jimmy Sabater [Abril 11]… (Fuente: BuscaSalsa.com)

1- El Todopoderoso - Héctor Lavoe y su Orquesta - 1975 (Fania)
2- Blanca Estrella - Orquesta Náter - 1974 - (ON Records)
3- Páginas De Mujer [Oye Mi Canto] - Eddie Palmieri y su Orquesta cantando Cheo Feliciano - 1981 (The White Album - Bárbaro)
4- Periódico Ya Viejo - Junior González y su Orquesta - 2012 - *Salsa New Release*
5- Un Toque Pa' Yambaó - Pete "El Conde" Rodriguez y su Orquesta - 1974
6- El Buen Pastor - Raphy Leavitt y la Selecta cantando Sammy Marrero - 1976 (Borinquen)
7- Comedia - Orquesta La Terrífica cantando Tito Gomez - 1974 (International/Fania)
8- De Mi Para Puerto Rico - Justo Betancourt y su Orquesta - 1975
9- Jamay - Xavier Cugat y su Orquesta - 1955 (Columbia)
10- Vira Má [Bomba Bambulaé] - Jesús Cepeda y su Grupo ABC cantando Ismael Rivera y Rubén Román - 2011 (Fundación Rafael Cepeda) - *Salsa New Release*
11- Mi Jeva - Joe Cuba y su Sexteto - 1976 (Cocinando La Salsa - Tico)
12- Las Hojas Blancas - El Gran Combo De Puerto Rico cantando Gilberto Santarosa y Oscarito (Grupomanía) - En Vivo, Cabo Rojo, Puerto Rico
13- Anónimo A Mi Vecina - Orquesta La Solución - 1981 (TH)
14- Señora Lola - Rafy Santana y su Orquesta Homenaje - En Vivo, Cataño, Puerto Rico - 2000
15- Mírame Más - Tito Puente y su Orquesta cantando Santos Colón - *El Bolerazo De La Semana*
16- La Cuna Blanca - Raphy Leavitt y La Selecta cantando Sammy Marrero - 1973 (Borinquen)
17- Todo Ha Cambiado - Tito Rojas Con El Conjunto Borincano - 1984 (TR)
18- María Esther - Carlos Cascante y su Tumbao - 2011 (Bettrmusik) - *Salsa New Release*
19- Vigilándote - Conjunto Clásico cantando Johnny Rivera - 1989 (Lo Mejor)
20- Los Fariseos - Ricardo Ray & Bobby Cruz - 1982 (Los Aguilas - Vaya)
21- Es Un Varón - Orquesta Harlow cantando Justo Betancourt - 1973 (Ópera Latina Hommy - Fania)
22- A Un Mal Amigo - Guelo y su Orquesta Hanover - 1977 (En Su Nuevo Camino - Sol Records)
23- Ramona La Bailadora - Grupo Latin Vibe [New York] - Salsa Editor's Choice, Vol. 1 - 2008
24- Por Que Será Que Se Pelean [Manuela No Me Pelea] - Orquesta Harlow con Ismael Miranda - 1976 (Con Un Viejo Amigo - Fania)
25- Piano - Paquito Echavarría & Rey Ruiz - 1995 (Sony Latin Jazz)
26- Salsa Y Control - Lebron Brothers - (Cotique)
27- Testigos Serán - Conjunto Canayón - 1980 (TH)
28- Son Para Un Festival [Pablo Milanés] - Roberto Roena y su Apollo Sound - 1990 (New Decade)
29- Que Se Mueran De Envidia - Tommy Olivencia y su Orquesta cantando Frankie Ruiz - 1983 (Segundo Concierto de la Familia TH)
30- Las Caras Lindas - Moncho Rivera y su Orquesta con Mario Hernández en el Tres - En Vivo, Plaza Del Mercado, Santurce, Puerto Rico - 2001
31- El Instrumento - Pete "El Conde" Rodriguez y su Orquesta - 1977 (A Touch Of Class - Fania)

32- Así Así [Le Canta Pedro a Juana] - Cano Estremera y su Orquesta - En Vivo, Naranjito, Puerto Rico - 1995
33- Siempre Pa' Lante - Luis González y su Orquesta (El Tsunami De La Salsa) canta Tito González - 2010 (Tsunami)
34- La Cosa Alegre - Tico-Alegre All Stars - Mayo 1974 - En Vivo, Carnegie Hall, NY (Tico)

Hey, Salsero!...

a peek of tonight's show:...Ray Barretto, Mongo Santamaría, Orquesta Willard (Willie Pastrana), Orquesta Mulenze, Irakere, Chaparro y su Orquesta, Héctor Casanova y su Orquesta, Luis "Perico" Ortiz, Batacumbele & Jerry Medina... Classics from Rafael Cortijo & Kako, Tito Puente, Ocho, Beny Moré... live performances from Tommy Olivencia with Paquito Guzmán & Simón Pérez, Latin Percussion Jazz Ensemble... recent Salsa releases from Direct Latin Influence, Wito Colón, Don Perigñón y La Puertorriqueña, José Lugo y su Guasábara Combo...

Attachments

• TitoPuente13.jpg
    TitoPuente13.jpg
    27 KB · Views: 2
  • BobbyValentin1983.jpg
    BobbyValentin1983.jpg
    89.9 KB · Views: 2
  • BarrettoCoroAdalYayo.jpg
    BarrettoCoroAdalYayo.jpg
    65 KB · Views: 2
  • ChiviricoDávila60s.jpg
    ChiviricoDávila60s.jpg
    98.6 KB · Views: 2
  • LuisPericoOrtiz02.jpg
    LuisPericoOrtiz02.jpg
    17.3 KB · Views: 2
Salsa De La Mata! - Abr 11, 2012 - DJ Javier

April 11, 2012 - 7:00-10:00pm Atlantic Time

www.ustream.tv/recorded/21772288

En estas semanas: Nacimientos de Tito Gomez [Abril 9], Jimmy Sabater [Abril 11], Tito Puente [Abril 20] & Papo Pepín [Abril 20] y los Decesos de Machito [Abril 15] y Barry Rogers [Abril 18]… (Fuente: BuscaSalsa.com)

1- La-La-La - Direct Latin Influence - 2008 (Salsa Editors Choice Vol. 1 - Latinmusik)
2- Hachero Pa' Un Palo - Sonora Ponceña cantando Tito Gomez - 1969 (Hachero Pa' Un Palo - Inca)
3- Pa'l Bailador - Carlos Cascante y su Tumbao - 2011 (Hablando En Serio - Bettrmusik) - *Salsa New Release*
4- Fuego y Pa' Lante - Ray Barretto y su Orquesta cantando Adalberto Santiago - 1967 (Latino Con Soul - United Artists)
5- Cold Sweat - Mongo Santamaría - 1968 (Soul Bag - Columbia)
6- Madame Kalalú - Willie Colón & Rubén Blades - 1981
7- Morena [Morena Linda] - Héctor Casanova y su Orquesta - 1998 (…y Sigue El Montuno - Caimán)
8- Tu Me Perteneces - Manny Oquendo y su Conjunto Libre cantando Hermán Olivera - 1993 (Milestone)
9- Alcapurria [Cha-Cha-Chá] - Orquesta Willard de Willie Pastrana - 1972 (Parnaso)
10- Tormenta - Orquesta Mulenze de Edwin Morales - 1983 (Otra Vez… - Proyecciones DC)
11- Con El Permiso De Mis Sentimientos - Andy & Harold Montañez - 1987 (Sono Latin)
12- Dile A Catalina - Grupo Irakere de Chucho Valdés - 1981 (Para Bailar Son - Tierrazo/Egrem)
13- Juan José - Cortijo y Kako - 1970 (Ritmos y Cantos Callejeros - Ansonia)
14- Juan José - Bobby Valentín y su Orquesta cantando Rafael (Rafú) Warner - 1983 (Bronco)
15- Del Montón & Atrevida - Tommy Olivencia y su Orquesta cantando Marvín Santiago, Paquito Guzmán y Simón Pérez - En Vivo, 40 Aniversario Tommy Olivencia, Puerto Rico - Agosto 2000 (Solo Trompeta: Luis "Perico" Ortiz)
16- Yo No Soy Vago - Chaparro y su Orquesta cantando Víctor Rodriguez - 1972 (Rico)
17- Ñañara Caí - Sonora Ponceña cantando Luigi Texidor - 1976 (Conquista Musical - Inca)
18- Soñando Despierto - Willie Colón & Héctor Lavoe - 1972 (El Juicio - Fania)
19- Oye Como Vá - Latin Percussion Jazz Ensemble con Tito Puente & Carlos "Patato" Valdéz - En Vivo, Montreux Jazz Festival - 1980 (LP)
20- Picadillo [A Lo Puente] - Tito Puente y su Orquesta - 1989 (Goza Mi Timbal - Concord Picante)
21- Sóngoro Cosongo - Héctor Lavoe y su Orquesta - 1978 (Comedia - Fania)
22- Colando, Siempre Colando [Son Montuno] - Ocho - 1974 (Número Tres)
23- Mi Primer Millón - Wito Colón - 2011 (Ahora Es Mi Tiempo - WJ) - *Salsa New Release*
24- Báilala - Batacumbele cantando Jerry Medina - 1983 (En Aquellos Tiempos - Tierrazo)
25- Trátame Como Soy [Guaracha Mambo] - Beny Moré y su All Star Afro Cuban Big Band - 1957 (RCA Victor)
26- El Muñeco De La Ciudad - Bobby Valentín y su Orquesta cantando Cano Estremera - 1978 (Bronco)
27- Tin Marín - Luis Perico Ortiz y su Orquesta - 1982 (Sabroso - Perico)
28- El Jardinero Del Amor - Orquesta Harlow cantando Junior González - 1976 - El Jardinero Del Amor (Fania)

29- Postum Mambo - José Lugo & Guasábara Combo - 2011 (Poetic Justice - JG Music) - *Salsa New Release*
30- Es Verdad - Nicolás Vivas y su Conjunto Chaney - 1994 (La Escuela De La Salsa - Nota/MP)

Hey, Salsero!...

a peek of tonight's show: Joe Cuba & Chivirico Dávila, Orquesta Guararé & Ray De La Paz, Orquesta Nueva & Frankie Ruiz, Adalberto Santiago, Raphy Leavitt & La Selecta, Tommy Olivencia & Sammy "El Rolo" González, Vocal Sampling, Markolino Dimond, Puerto Rico All Stars... Classics from Tito Puente & Santos Colón, Emilio Reyes, Cal Tjader, Ismael Rivera & Los Cachimbos... recent Salsa releases from Michael Stuart (Louie Ramirez Homage CD), Sonora Ponceña, Don Perigñón y La Puertorriqueña, Carlos Martinez y su Orquesta ...

Attachments

• Celia&Tito.jpg
    Celia&Tito.jpg
    11.2 KB · Views: 1
  • distintoydiferente.jpg
    distintoydiferente.jpg
    13.4 KB · Views: 1
  • DonPerignon.jpg
    DonPerignon.jpg
    14.6 KB · Views: 1
  • Maelo14.jpg